RTK pakutavate teenuste hulka kuulub: personali- ja palgaarvestus; personaliarendus; finantsarvestus; riigi raamatupidamise koondaruandluse koostamine; riigi nõuete haldamine; riigihangete korraldamine; toetuste kasutamise korraldamine.
Oma tegevuse parimaks korraldamiseks on keskuse ülesanneteks ka nimetatud valdkondade standardite väljatöötamine ja juurutamine ning ühtse majandusarvestuse tarkvara administreerimine, sisaldades finants- ja personaliarvestustarkvara SAP ERP, aruandluskeskkonna SAP BusinessObject ning Riigitöötaja Iseteenindusportaali arendust ja haldust. Vahendame kõigile riigiasutustele ka e-arvete menetluskeskkondade teenuseid.
- Riigi Tugiteenuste Keskuse põhimäärus (kinnitatud riigihalduse ministri 14.11.2017 käskkirjaga nr 84, muudetud 23.03.2020)
- Riigi Tugiteenuste Keskuse arengukava aastateks 2020-2023 (463.33 KB, PDF) (kinnitatud riigihalduse ministri poolt 16.02.2020)
- Riigi Tugiteenuste Keskuse 2016. aasta eelarve täitmine (11.99 KB, XLSX) (kommentaar: äkki see, 2017 ja 2018 ja 2019 ajaloo alla?)
- Riigi Tugiteenuste Keskuse 2017. aasta eelarve täitmine (12 KB, XLSX)
- Riigi Tugiteenuste Keskuse 2018. aasta eelarve täitmine (12.04 KB, XLSX)
- Riigi Tugiteenuste Keskuse 2019. aasta eelarve täitmine (10.13 KB, XLSX)
RTK nõukoda
Riigi Tugiteenuste Keskuse (RTK) tegevusvaldkonda kuuluvate teenuste osutamist koordineerib nõuandva õigusega alaline nõukoda.
Nõukoda koosneb esimehest ja liikmetest. Nõukoja esimees on Rahandusministeeriumi kantsler. Ülejäänud teenindatavate ministeeriumide kantslerid ja riigisekretär nimetavad nõukotta igaüks ühe liikme. Nõukoja koosseisu kinnitab valdkonna eest vastutav minister.
Nõukoja koosseis:
- Rahandusministeeriumi kantsler (nõukoja esimees);
- Justiitsministeeriumi kantsler;
- Siseministeeriumi varade, planeerimise ja tehnoloogia asekantsler;
- Maaeluministeeriumi kantsler;
- Kultuuriministeeriumi kantsler;
- Riigikantselei tugitegevuste juht;
- Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi kantsler;
- Sotsiaalministeeriumi e-teenuste arengu ja innovatsiooni asekantsler;
- Haridus- ja Teadusministeeriumi planeerimise ja halduse asekantsler;
- Välisministeeriumi haldusküsimuste asekantsler;
- Keskkonnaministeeriumi kantsler;
- Kaitseministeeriumi riigikaitse planeerimise osakonna juhataja.
Nõukoja ülesanne on teha ettepanekuid valdkonna eest vastutavale ministrile:
- RTK põhimääruse, struktuuri ja töökorralduse kinnitamiseks või muutmiseks;
- RTK arengukava kinnitamiseks või muutmiseks.
Nõukoja ülesanne on teha ettepanekuid Keskuse peadirektorile:
- asutuse tegevuskava kinnitamiseks;
- asutustele osutatavate teenuste kvaliteedi ja efektiivsuse parandamiseks;
- spetsiifiliste arvestusvaldkondade erilahenduste väljatöötamiseks;
- teenindamiseks kasutatava tarkvaraga seotud küsimuste lahendamiseks;
- standardaruannete ja spetsiifiliste aruannete väljatöötamiseks;
- RTK ja teenindatavate asutuste vahelise tööjaotuse parandamiseks.

Nõukoda
RTK nõukoda
Riigi Tugiteenuste Keskuse (RTK) tegevusvaldkonda kuuluvate teenuste osutamist koordineerib nõuandva õigusega alaline nõukoda.
Nõukoda koosneb esimehest ja liikmetest. Nõukoja esimees on Rahandusministeeriumi kantsler. Ülejäänud teenindatavate ministeeriumide kantslerid ja riigisekretär nimetavad nõukotta igaüks ühe liikme. Nõukoja koosseisu kinnitab valdkonna eest vastutav minister.
Nõukoja koosseis:
- Rahandusministeeriumi kantsler (nõukoja esimees);
- Justiitsministeeriumi kantsler;
- Siseministeeriumi varade, planeerimise ja tehnoloogia asekantsler;
- Maaeluministeeriumi kantsler;
- Kultuuriministeeriumi kantsler;
- Riigikantselei tugitegevuste juht;
- Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi kantsler;
- Sotsiaalministeeriumi e-teenuste arengu ja innovatsiooni asekantsler;
- Haridus- ja Teadusministeeriumi planeerimise ja halduse asekantsler;
- Välisministeeriumi haldusküsimuste asekantsler;
- Keskkonnaministeeriumi kantsler;
- Kaitseministeeriumi riigikaitse planeerimise osakonna juhataja.
Nõukoja ülesanne on teha ettepanekuid valdkonna eest vastutavale ministrile:
- RTK põhimääruse, struktuuri ja töökorralduse kinnitamiseks või muutmiseks;
- RTK arengukava kinnitamiseks või muutmiseks.
Nõukoja ülesanne on teha ettepanekuid Keskuse peadirektorile:
- asutuse tegevuskava kinnitamiseks;
- asutustele osutatavate teenuste kvaliteedi ja efektiivsuse parandamiseks;
- spetsiifiliste arvestusvaldkondade erilahenduste väljatöötamiseks;
- teenindamiseks kasutatava tarkvaraga seotud küsimuste lahendamiseks;
- standardaruannete ja spetsiifiliste aruannete väljatöötamiseks;
- RTK ja teenindatavate asutuste vahelise tööjaotuse parandamiseks.
Nõukoda
RTK nõukoda
Riigi Tugiteenuste Keskuse (RTK) tegevusvaldkonda kuuluvate teenuste osutamist koordineerib nõuandva õigusega alaline nõukoda.
Nõukoda koosneb esimehest ja liikmetest. Nõukoja esimees on Rahandusministeeriumi kantsler. Ülejäänud teenindatavate ministeeriumide kantslerid ja riigisekretär nimetavad nõukotta igaüks ühe liikme. Nõukoja koosseisu kinnitab valdkonna eest vastutav minister.
Nõukoja koosseis:
- Rahandusministeeriumi kantsler (nõukoja esimees);
- Justiitsministeeriumi kantsler;
- Siseministeeriumi varade, planeerimise ja tehnoloogia asekantsler;
- Maaeluministeeriumi kantsler;
- Kultuuriministeeriumi kantsler;
- Riigikantselei tugitegevuste juht;
- Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi kantsler;
- Sotsiaalministeeriumi e-teenuste arengu ja innovatsiooni asekantsler;
- Haridus- ja Teadusministeeriumi planeerimise ja halduse asekantsler;
- Välisministeeriumi haldusküsimuste asekantsler;
- Keskkonnaministeeriumi kantsler;
- Kaitseministeeriumi riigikaitse planeerimise osakonna juhataja.
Nõukoja ülesanne on teha ettepanekuid valdkonna eest vastutavale ministrile:
- RTK põhimääruse, struktuuri ja töökorralduse kinnitamiseks või muutmiseks;
- RTK arengukava kinnitamiseks või muutmiseks.
Nõukoja ülesanne on teha ettepanekuid Keskuse peadirektorile:
- asutuse tegevuskava kinnitamiseks;
- asutustele osutatavate teenuste kvaliteedi ja efektiivsuse parandamiseks;
- spetsiifiliste arvestusvaldkondade erilahenduste väljatöötamiseks;
- teenindamiseks kasutatava tarkvaraga seotud küsimuste lahendamiseks;
- standardaruannete ja spetsiifiliste aruannete väljatöötamiseks;
- RTK ja teenindatavate asutuste vahelise tööjaotuse parandamiseks.
Viimati uuendatud 12.10.2020