Muudatused RTIPis juulis 2023

Riigitöötaja iseteenindusportaalis on lisandunud täiendusi isikuandmete moodulisse suvel 2023.

Mitme avalduse allkirjastamise võimalus uuel töötajal

1. Uue töötaja ankeedi raames on nüüd võimalik saata kandidaadile allkirjastamiseks mitu avaldust. Lisaks ametisse asumise avaldusele võib allkirjastatavaks dokumendiks olla näiteks ka ametivanne või konfidentsiaalsuskokkulepe vms.

2. Avaldust või muud dokumenti saab nüüd lasta allkirjastada ka töölepingulisel töötajal (varem ainult ametnikul).

Mitme avalduse allkirjastamise võimaldamiseks tuleb admin-keskkonnas seadistada mitu avalduse malli. 

NB! Mallile antud pealkiri muutub uue töötaja ankeedi peal töötaja poolt allkirjastatava dokumendi pealkirjaks.

Uue töötaja ankeedi "Eelvaade ja saatmine" vahelehel on "Avalduste" plokis võimalik töötajale allkirjastamiseks lisada mitu avaldust nupust "Lisa avaldus" [1].

Malli pealkiri kandub töötaja poolt allkirjastatava dokumendi pealkirjaks [2].

Kui mall sai valitud ekslikult, saab selle ka kustutada [3]

Kandidaadile tekib uue töötaja ankeedi tööpakkumise kinnitamise vahelehel mitu allkirjastatavat dokumenti, mille pealkiri võetakse seadistatud malli pealkirjast [1].

Kandidaadil on võimalik tutvuda dokumendi eelvaatega [2] ja seejärel digitaalselt allkirjastada [3].

Pärast allkirjastamist talletuvad digidoc formaadis dokumendid uue töötaja ankeedi "Dokumendid" vahelehele.

Teavitus alaealise lapse lisamise kohta

Admin-keskkonnas saab seadistada isikuid, kellele süsteem saadab teate, kui mõni asutuse töötaja lisab enda andmetesse uue alaealise lapse.

Isiku lahtris tuleb hakata sisestama tähemärke, misjärel süsteem pakub vasteid sobivatest inimestest. Teha valik hiirega ja salvestada.

Kui mõni asutuse töötaja lisab enda andmetesse uue alaealise lapse (päring Rahvastikuregistrisse), siis saadetakse selle kohta teavitus admin-keskkonnas määratud isikutele nii e-mailina kui portaali töölauale.

"Täpsustavad küsimused" nupp töösuhte lõpetamise taotlusel

Töösuhte lõpetamise taotlusele on kooskõlastaja ja kinnitaja jaoks tööülesande täitmiseks lisandunud nupp "Täpsustavad küsimused". Nupp avab akna. kus tuleb isikuotsinguga leida töötaja, kellelt infot soovitakse ning lisada küsimus. 
Täpsustavate küsimuste korral liigub töötaja lahkumisavaldus kontrollimiseks valitud isikule, kes saab sisse viia parandused ja saata avalduse tagasi kooskõlastajale või kinnitajale. 

Näiteks kui kinnitaja leiab, et parandamist vajab kinnitusdokument (ametist vabastamise käskkiri), siis ei ole mõtet lükata taotlust tagasi töötajale (kes dokumendis parandust teha ei saa), vaid lasta parandus teha personalitöötajal täpsustavate küsimuste funktsionaalsuse kaudu.

Viimati uuendatud 04.09.2023