Tule meile tööle

Riigi Tugiteenuste Keskus pakub riigiasutustele olulisi tugiteenuseid. Riigi roll on olla kodanikule võimalikult säästlik, efektiivne ja kasulik ning seetõttu otsime parimaid lahendusi nende eesmärkide ellu viimiseks.

Tööpakkumised

Värsked tööpakkumised leiad Rahandusministeeriumi Avalike Konkursside lehelt või CV-Online keskkonnast. 

OTSI tööpakkumisi

Hetkel aktiivsed tööpakkumised:

Kandideeri raamatupidaja kohale kuni 06.10.2021.

RTKs töötamise eelised

Meil on võimalik osaliselt või täisajaga töötada kodukontoris. Lisaks on töötajate heaoluks nii tervise eest hoolitsemiseks kui eraeluliste kohustuste täitmiseks õigus puududa töölt koos palga säilitamisega loetletud puhkudel: 

  • Tööaja ja töökoha paindlikus (kodukontor);
  • 35 päeva puhkust;
  • 3 päeva tervise edendamiseks;
  • 3 päeva lähedase surma puhul;
  • 3 päeva abiellumise puhul;
  • 1 päev perekonnas aset leidnud õnnetusjuhtumi puhul;
  • 1 päev I-IV klassi õpilase vanemal kooliaasta alguse puhul;
  • 1 päev enda või lähedase kooli lõpetamise puhul;
  • 1 päev lapse lasteaia või huvihariduskooli lõpetamise puhul;
  • 1 päev isiklikuks arenguks kvartalis;
  • 2. ja 3. päev haigushüvitis 70%;
  • 75 eurot kvartalis tervist edendavateks tegevusteks Stebby  keskkonna kaudu;
  • osavõtumaksude hüvitamist meeskondliku osalemise korral spordiüritustel;
  • tasuta ruumide kasutamist töövõimet parandavate tegevuste läbiviimiseks;
  • prillide ostmise kompensatsioon 100 eurot aastas;
  • kord kvartalis üldharivatel teemadel loeng;
  • ühisüritused ja tähtpäevade tähistamine;
  • aastas korra tulemustasu vastavalt töötulemustele.

Kokku saame siit - õnneliku ja rahuloleva töötaja!


Praktika 

Hetkel ei ole meil praktikakohti. 

Kui õpid RTK tegevusvaldkondadega seotud eriala, tunned huvi meie tegevuse ja ülesannete vastu ning oled kohusetundlik ja nutikas, siis tule praktikale. 
Pakume sulle praktikakogemust avalikus sektoris ja võimalust lihvida koolis kogutud teadmisi ja oskusi reaalses töökeskkonnas.

Riigi Tugiteenuste Keskusesesse praktikale kandideerimiseks tuleb sul täita praktikakoha taotlemise vorm

  • Vastame praktikasoovile kahe nädala jooksul.
  • Praktika sooritamine sõltub võimalike juhendajate ajaressursist ning sellest, kas praktika eesmärk läheb kokku RTK tegevusvaldkondadega.
  • Praktika on tasustamata.
  • Võtame praktikataotlusi vastu aastaringselt.

Vastuse anname praktikale tulemise võimaluse kohta kahe nädala jooksul.

Täiendavate küsimuste korral võta ühendust: Reelika Palu, reelika.palu@rtk.ee või tel 6638 237.


RTK tööandjana

Riigi Tugiteenuste Keskus on kompetentsikeskuseks mitmete tugiteenuste osutamisel ja toetuste administreerimisel avalikus sektoris, meil töötavad oma valdkonna parimad spetsialistid, kes on oma teadmiste poolest kõrgelt hinnatud.

  • Oleme aktiivsed töökohtade regioonidesse viijad ning ligikaudu pooled töökohtadest paiknevad väljapool Tallinna. Kui töökorraldus ja kohutused võimaldavad, eelistame värbamisel pakkuda töötamise võimalust üle Eesti.
  • Oleme edukad kaugtöö rakendajad. Enamik meie tiime on hajusmeeskonnad, kus töötajad paiknevad erinevates linnades või teevad oma tööd nii ajutiselt kui püsivalt kodutööna. Umbes 12% inimestest on 2021. aasta alguse seisuga püsivalt kodukontoris tööl. Oleme loonud kõik tingimused selleks, et töötajad, kelle töö iseloom võimaldab, saavad valida endale töö tegemiseks kõige sobilikuma koha. Kohapaindliku organisatsioonina omistati meile Targa Töö Ühingu, Elisa ja Eesti Personalijuhtimise Ühingu PARE poolt  Kaugtöö tegija märgis.
  • Meil on traditsiooniks tähistada ühiselt RTK sünnipäeva, vabariigi aastapäeva, vastlaid ja jõule. Me saame kogu organisatsiooniga kokku kaks korda aastas: talvel toimuval aastaseminaril vaatame tagasi tehtule ja seame uusi sihte ning suveseminaril harjutame meeskonnatööd.
  • Paremaks töö ja isikliku elu ühildamiseks võimaldame lisaks kaugtöö tegemise võimalusele ning paindlikule tööajale ka vabu päevi teatud isikliku elu sündmuste puhul ning kolme tervise ja töövõime taastamise päeva aastas. Lisaks maksame hüvitist teise ja kolmanda haiguspäeva eest.
  • Hindame oma töötajate arengut ja töötulemusi, mis saavutatakse väärtusi järgides. Räägime neist arenguvestlustel ja tulemusvestlusel ning tunnustame töötajaid heade tulemuste eest. Võimaldame töötajale ühe enesearengupäeva kvartalis.
  • Väärtused, mida järgmine oma töös ja tähtsaks peame, oleme üheskoos oma töötajatega kokku leppinud. Tunnustame oma töötajaid aastaseminaril väärtuspõhiste kategooriate alusel.
  • Meie töötajad panustavad organisatsiooni arendamisse osaledes CAF meetodi alusel läbiviidavas organisatsiooni enesehindamises. Analüüsides süsteemselt läbi organisatsiooni erinevad tahud, selguvad kitsaskohad ja töötajate initsiatiivist sünnivad ka lahendused. 2019. a lõime kaasa Rahandusministeeriumi eestvedamisel läbi viidud CAF kogemusvahetuse projektis, kaasates organisatsiooni hindamisse ka väliseid eksperte.
  • Meie töötajad hindavad oma organisatsiooni regulaarselt, andes tagasisidet oma rahulolu kohta organisatsiooni, töö ja teiste oluliste teemade osas. 2019. a läbi viidud rahulolu-uuringus osales 87% töötajatest ning neist 90% on valmis RTK-d soovitama tööandjana.
  • Paneme suurt rõhku töötajate arendamisele ja koolitustele. 2020. aastal läbis 86% RTK töötajatest koolitusi vähemalt 16 tundi. Meie juhid osalevad igal aastal juhtimisalastel koolitustel, viimastel aastatel on toimunud näiteks arenguvestluste läbiviimise koolitus, muudatuste juhtimise koolitus, coach´iva juhtimise koolitus, ja hajusmeeskondade juhtimise koolitus.

Meie põhiväärtused

USALDUSVÄÄRSUS
Teeme, mida lubame!

  • Tegutseme läbipaistvalt.
  • Oleme ausad – meie sõnad ja teod on kooskõlas.
  • Tagame korrektse infovahetuse.
  • Julgeme võtta vastutuse.

    KOMPETENTSUS
    Oleme oma valdkonna parimad asjatundjad!

    • Oleme tulemustele orienteeritud.
    • Pakume huvigruppide vajadustele vastavaid lahendusi.
    • Oleme oma töös põhjalikud ja pühendunud.
    • Täiendame end pidevalt. 

    KOOSTÖÖ
    Koos saavutame parima tulemuse!

    • Parimad lahendused sünnivad koostöös.
    • Väärtustame häid suhteid kolleegidega ja toetame üksteist igapäevatöös.
    • Hoolime tagasisidest.
    • Jagame teadmisi ja mõtleme aktiivselt kaasa.

    Kaugtöö Tegija

    Alates 2017. aastast kuulub RTK asutuste sekka, keda on tunnustatud Kaugtöö Tegija märgisega. Kaugtöö Tegija märgise eesmärk on tunnustada ja kaasata organisatsioone, kes rakendavad kaugtöötamise erinevaid võimalusi.

    Peresõbralik ettevõte

    Suurima osa oma ajast veedame tööl ning töö- ja pereelu ühitamine puudutab meid igas eluetapis - olgu selleks uue pereliikme lisandumine, laste kasvatamine, lähedaste toetamine või töö kõrvalt oskuste täiendamine. Tahame oma töötajaid selles toetada ja pakkuda neile parimat töökeskkonda. Just seetõttu otsustasime liituda Sotsiaalministeeriumi peresõbraliku tööandja programmiga.

    Tervist edendev töökoht (TET)

    Oleme ühinenud Tervist edendavate töökohtade võrgustikuga. Hoolime oma töötajatest ja panustame tervise hoidmisesse ja edandamisse.  


    RTK pere numbrites

    Võime vast öelda, et paljudele meist RTKs meeldib töötada numbritega ning see kajastub ka iga valdkonna tegevuses. Me kõik tegeleme suuremal või vähemal määral numbritega. Selleks, et veidi paremini numbrite keeles RTKst aimu saada, proovisime RTK-d kirjeldada numbrite kaudu. Andmed seisuga 01.01.2021.a.

    429 inimest

    Alustame kõige suuremast - RTKs töötab kokku 429 inimest. Praeguses koroonast mõjutatud ajal on meist enamik kodukontorites, aga meil oli 25 töötajat, kes tegid püsivalt kodust tööd juba enne haiguse leviku algust. Nüüdseks on kodukontoris püsivalt töötajate arv kahekordistunud.

    59% töötajatest Harjumaal

    Kaks kõige suuremat piirkonda, kus RTK töötajaid leiab, on Tartu ja Harjumaa - Harju maakonnas asub kontor 255 inimesel, see teeb umbes 59% töötajatest ja Tartu maakonnas on meie kaastöötajaid 127, ligikaudu 30%. Ülejäänud 11% on teistes Eestimaa piirkondades.

    130 raamatupidajat

    30%-l töötajatest on ametinimetuse osana kirjas raamatupidaja. Võttes arvesse ka palgaarvestajad, kes on hariduselt samuti raamatupidajad, on meil tööl 160 raamatupidajat, mis on kõige arvukamalt esindatud elukutse RTKs. Teisena on meie koosseisus kõige enam projektikoordinaatoreid – 53.

    93% töötajatest naised

    Nimedest on esikohal Tiina ja Pille - mõlema nimelisi on meil lausa üheksa töökaaslast. Edasi järgnevad kaheksa Merikest ja seitse Riinat. Mehi on meie hulgas 31 (ümardatult 7%), kellest kolmele on antud nimeks Marek, veel kolmele Kristjan ning kahele Tarmo. 

    Seitse Kasparit, kuus Emmat

    Nimesid on lastele antud väga erinevaid. Kui aluseks võtta esimene eesnimi, on meie RTK töötajate peredes kokku kasvamas kuus Kasparit ja kuus Karli, neli Sandrit, Oliveri, Gregorit ning Rasmust. Kuus tütarlast kannavad nime Emma, viiele on nimeks antud Liisa, Hanna ja Mia ning neli on saanud nimeks Annabel ja Saskia.

    Populaarsemad sünniaastad

    Kõige populaarsemad sünniaastad on meil 1977. ja 1982. aastad. Kõikide aastate peale kokku on sünnipäevi juulis 54-l ja maikuus 50 inimesel. 1977. aastal sündinute seas on meil kõige rohkem novembris sündinuid ja 1982. aastal on populaarseim RTK töötajate sünnikuu veebruar.

    Vanusevahe on 45 aastat

    Kõige noorema ja vanema töötaja vanusevahe on 45 aastat 2 kuud ja 7 päeva.

    RTK töötajatel on 338 last

    RTK töötajatel on kokku 338 last (18 aastaseid ja nooremaid). Kui Eesti jagada põhjaks ja lõunaks, siis põhjas on 60% lapse kodu ja lõunas 40%. Ligikaudu 20% lastest on 3 aastased või nooremad ja ümmarguselt 53% on 10 aastased ja vanemad. Kõige rohkem on meie peredes lapsi, kes on sündinud aastatel 2006 ja 2010.

    Viimati uuendatud 23.09.2021