Sa oled siin

Juunis valmis riigitöötaja iseteenindusportaali (RTIP) isikuandmete moodul

1 juuli 2020

Moodulit arendati kahes etapis: esimeses etapis loodi võimalus riigiasutuste töötajatele enda personaliarvestuses kasutavate isikuandmete vaatamiseks ja muutmiseks, teises etapis arendati välja funktsionaalsus riigiasutuste personalitöötajatele RTIPi vahendusel uute töösuhete sõlmimiseks ja olemasolevate lõpetamiseks.

„Esimese etapi tööd pälvisid valmimisel väga palju positiivset tähelepanu ning üle 130 riigiasutuse võtsid muudatused üsna kiiresti kasutusse. Loodame, et ka teise etapi käigus valminud arenduste kasutusele võtmine on sama sujuv,“ ütles majandustarkvara arenduse osakonna juhataja Marek Ilves. „Sügisel soovime alustada projektiga isikuandmete mooduli täiendamiseks, et teha võimalikuks ka töösuhete muutmised RTIPi vahendusel,“ lisas ta.

RTIP on infovahetuskanal riigiasutuste ja neid teenindava RTK vahel, mida kasutab 32 500 riigitöötajat. Portaal koosneb kuuest moodulist: isikuandmed, puhkused, lähetused, koolitused, majanduskulud ja varad. Rohkem infot: https://www.rtk.ee/riigitootaja-iseteenindusportaal

Automaatne andmete liikumine portaalist majandustarkvarasse tõhustab tööprotsesse ja tänu ühekordsele andmesisestusele paraneb andmete kvaliteet ning kahaneb inimlikust eksimusest tulenev vigade osakaal.

RTIP isikuandmete mooduli arendusi rahastati Euroopa Liidu Regionaalarengu fondist.